ring.sazi.arak@gmail.com
/
08634130549
انتخاب یک رینگ مناسب؛ هر آنچه که باید درباره آن بدانید

انتخاب یک رینگ مناسب؛ هر آنچه که باید درباره آن بدانید

رینگ‌ها در اشکال مختلفی تولید می‌شوند و از این رو بایستی مدلی را انتخاب کرد که مناسب چرخ اتومبیل شما است. گذشته از آن رینگ‌ها نقش موثری در افزایش عملکرد برای تبدیل شدن به نمونه اسپرت دارند. اما سوال اینجاست که کدام نوع رینگ برای تهیه مناسب‌تر بوده و باید آن را برای خودرو خود انتخاب کنیم؟
هنگامی که به فروشگاه لوازم اسپرت مراجعه می‌کنید با انبوهی از رینگ‌ها رو به رو می‌شوید و در نهایت باید انتخاب خود را به یک رینگ فانتزی محدود نمایید. گذشته از آن باید توجه داشت که خودرو شما یک سدان بوده یا شاسی بلند. بنابراین انتخاب رینگ براساس نوع اتومبیل نیز بسیار اهمیت داشته و باید مدلی برگزید تا شایسته خودرو شما باشد.
گذشته از تمامی این‌ها باید درباره رینگ مواردی را دانست تا اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید.
ساختار
رینگ‌ها ساختار مختلفی دارند به شکلی که در وزن، ابعاد و طرح متفاوت به فروش می‌رسند.
رینگ‌های آلومینیومی
رینگ‌های آلومینیومی رایج‌ترین نوع رینگ محسوب می‌شوند و در بیشتر اتومبیل‌ها نیز می‌توان شاهد آن بود. رینگ‌های آلومینیومی از آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شوند و از این رو ریخته‌گری گرانشی روند اساسی‌تری نسبت به ریخته‌گری فشار پایین به شمار می‌رود. بنابراین در این روش اجازه می‌دهد تا رینگ متراکم‌تری را شاهد باشیم و عمده تولید رینگ‌ها نیز به همین دو روش تقسیم می‌شود.
فرم تولید رینگ‌ها
تولید فرم اولیه رینگ‌ها ابتدا با فشار کم ریخته‌گری انجام می‌شود اما با گذشت زمان از طریق فشار و حرارت بالا شکل بیرونی رینگ را ایجاد می‌کند. در نهایت شاهد نمونه اولیه یک رینگ هستیم اما مشابه رینگ‌های گران قیمت نهایی نیست زیرا بایستی کارهای دیگری در قبال آن انجام گیرد.
مزایا: سبک و قوی، قیمت پایین، انتخاب گسترده‌تر
معایب: دارای محدودیت نسبت به نوع فولادی برای سفارش

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

شرکت صنایع چرخ آفرین با برند رینگ سازی اراک با بیش از 30 سال تجربه به عنوان اولین تولید کننده رینگ چرخ ماشین آلات کشاورزی  در ایران با استفاده از توان بالای علمی و تخصصی در زمینه طراحی رینگ های فولادی انواع ماشین آلات کشاورزی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا میباشد 
تولیدات این شرکت از سایز 12 الی 48 اینچ میباشد